donderdag 1 september 2016

1 SECONDE ELKE DAG



Tijdens mijn blogvakantie gebruikte ik de 1 second everyday app. Ik leerde deze app kennen via de film Chef (toffe film, alleen niet kijken wanneer je honger hebt) en het leek me wel een plezant idee om de maanden juli en augustus op deze manier vast te leggen. Het opzet is simpel: je filmt elke dag een klein stukje en de app plakt alles aan mekaar.

Voor mij waren het twee kalme maanden van werk en vakantie, kleine uitstapjes en thuis zijn, alleen of met vrienden en familie. 62 dagen in 62 seconden, volgens mij een fantastische manier om de zomer van 2016 te onthouden.


16 opmerkingen:

  1. oh super leuk!! Ga ik doen op onze reis naar Australie als projectie!! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, da's iets tof! Ik vroeg me zo om de anderhalve seconde iets af en dan vroeg ik me alweer het volgende af. :-) (Wat ik nog zeker weet is: amai, jouw nagellak houdt lang mooi, want er zitten veel seconden tussen het lakken en het nog-steeds-mooi-in-beeld-komen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, had ik ook wel ns willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe tof is dit! Echt geweldig plezant! Toffe momenten ook...Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is dat! Eén beeld bleef me bij, omdat ik het direct herkende. Je bracht een bezoekje aan het Middelheim Park? Daar staan mij 2 lievelingsbeelden van Rik Wouters!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig concept ! Spijtig dat ik de app niet vroeger kende haha, echt heel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha wij hebben echt krak dezelfde kat!

    BeantwoordenVerwijderen